Oni koji većinu radnog dana provode za stolom imaju poteškoća u očuvanja zdravlja i dobrobiti tijela. To znači da moramo biti proaktivni kada se radi o dobroj prehrani i kretanju kako bismo spriječili dobivanje na težini i gomilanje stresa. Sjediti cijeli dan jedna je od najgorih stvari po zdravlje, jer povećava vjerojatnost od srčanih bolesti i prekomjerne težine. Sjedimo u uredu, zatim sjedimo u automobilu, zatim kući sjednemo da jedemo i gledamo u mobitel.

Mali trikovi za što više kretanja na poslu

Prošećite poslije svakog sata posla ili se protegnite u mjestu ukoliko nemate vremena za šetnju. Sastanke na poslu održavajte dok se krećete, osim što su zdravi potiču kreativnost. Ukoliko ne radite na visokim etažama koristite stube i umjesto da s kolegama komunicirate telefonski ili e-mailom, prošećite do njih. Kupnjom mjerača koraka pomoći ćete se motivirati, ali imati uvid u stanje koliko se zapravo krećete. Pored kretanja redovan doručak i zdrave grickalice pomoći će organizmu da što bolje savlada svakodnevne izazove.

Zaštitite se od računala

Poslove u uredima osim što odlikuje manjak kretanja odlikuje također i predugo korištenje računala. Prije svega potrebno je zaštiti vid i imati na umu značaj redovitog odmora za oči. Istraživanja tvrde da četiri petominutne dnevne pauze, ne samo da smanjuju naprezanje očiju i mišića nego poboljšavaju ukupnu učinkovitost na poslu. Često pranje ruku na poslu i antibakterijske maramice pomoći će da ograničite raznošenje bakterija sa tastature.

Nepravilan položaj tijela tijekom korištenja računala može dovesti do ozbiljnih zdravstvenih problema- da biste se sačuvali obratite pažnju na način na koji držite glavu. Kada sjedite uspravno i visoko mišići vaših leđa mogu lako nositi težinu glave i vrata, ali kada vam je glava pod kutom od 45 stupnjeva vrat se ponaša kao uporište, što tri puta povećava mišićnu težinu glave.

Male promjene koje se dosljedno provode duži vremenski period imat će značajan odražaj na poboljšanje zdravlja.